2014. február 17., hétfő

Szülinapos, Barkabarátságos, Joghurtkóstoltatós

Tegnap szülinapot ünnepeltünk, Szabiét. Még tortát is csináltam, mint az igazi családanyák :) És most kivételesen sikere is volt. túró rudi ízűnek szántam, és eléggé el is találtam. pont olyan volt nekem, mint a tejcsokis pöttyös. büszke is voltam, a családkámnak is ízlett. aprócska lett, abból kiindulva, hogy kb soha semmi nem fogy el itt nálunk. alig fért el rajta a gyertyaáradat. Így némi viaszt is fogyasztottunk vele.




 

Klassz kis nap volt. sokat voltunk kint a kertben, ráfért egy kis rendrakás, kicsit a fákat is megmetszettük, bekerítettük a kis díszcserjéket a vaddisznó kutyáink elől, hátha életre kelnek nemsokára. Pinci is sokat segített. Leginkább azzal, hogy nem lógott rajtam folyton. pakolgatta a levágott ágakat, labdát dobált a kutyuknak.
Annyira aranyosan összebarátkozott Pinci Barkával. Azért Barka még bent alszik, mikor elfárad, mindig beengedem, ilyenkor lefekszik szépen a helyére, Pinci meg egyből megy, simogatja, puszilja, melléfekszik, hozzábújik,viszi a mesekönyvet, mellé ül, mutatja neki benne az állatokat. Bitang aranyosak

A házi joghurtom próbája következik holnap, első ízben házon kívül. Szabi visz Ádám kollégájának kóstolót. csináltam meggyeset, körtéset, natúrt és mézeset. a gyümölcsösöket most nem édesítettem, legközelebb úgy is kipróbálom, mert a mézes valami rettenet finom. egy hibácskájuk van csupán, hogy ha teszek bele valamit, akkor a turmixtól összetörik az a jellegzetes joghurt állag, és ihatóvá válik inkább, mint kanalazhatóvá. kíváncsi leszek a véleményre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...