2014. február 24., hétfő

Első szabadba vetés

Hétvégén volt egy kis- nem is olyan kis- segítségem Anyósom képében. Ritka aranyos anyóspajtim van nekem. Egész hétvégén játszottak a kis Pincimmel, olyannyira, hogy szombaton még egy kicsit szórakozni is eljutottunk.
Szombaton már nem esett az eső, és vasárnapra a szélnek köszönhetően kiszáradt a föld annyira, hogy nekiláthattam a konyhakertnek. Apósom még ősszel felásott egy új területet a kert vgében,nagyon lelkiismeretes munkát végzett, mint mindig, szinte alig volt vele dolgom. kicsit átkapoáltam, elgereblyéztem, de a pihe-puha földdel szinte pihentető volt dolgozni. Kapókat tettem egymással szembe a két végére, hogy lássam az arányokat, hogy fog kinézni mindaz, amit oda terveztem. Nem volt sok időm, de azért egy sor dughagymát, egy sor spenótot, meg egy fél ikersor hagymamagot elvetettem, hogy haladjon a dolog. aztán azért madzaggal körbevettem, hátha nem pont ott akarnak randalírozni a kutyák. igazán kultúrált kert formája volt, de mára a karókat kidöntötték, a madzagokat össze gubancolták (ez a két átok kutya...)



Közben számba vettem, miféle vetőmagjaim vannak, és mi kell még... nagyjából van minden. majd a palántamennyiségekkel leszek bajba, de majd vetek szabad földbe is, legalább tudok jövőre összehasonlítani.
találtam a magok között pár szem mángoldot, egy darab rebarbarát, meg egy különlegesen bőtermő fajta paradicsomból néhány szemet, amikről azt gondoltam hogy ideje őket is elvetni. most áztatom őket kamillateába egy pár órára, hátha eredményesebben indulnak neki a szezonnak. a maradék kevés kis dughagymával is ugyanígy jártam el, holnap tervezem őket elföldelni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...