2014. február 12., szerda

Egyetem már megint

Hétfő óta megint szorgalmi időszak, iskolába járás. első hét a meghatás hete. viszem Pincit magammal, és meghatom a tanárokat, hogy ne kelljen bébivel bemennem órákra. nem hangzik valami jól, de bejön. elég jól leredukáltam az egyetemen töltött órák számát. Szegény kicsim ne azzal töltse kisgyerekkorát, hogy az unalmas előadásokon csitítgatom.
Mostanság olyan ügyesen hamar elalszik kicsi Pincim, ha az ölemben nem is, akkor egyedül, kb már öt perc nyafogás után. úgy vártam már ezt a részt. olyan ügyes. Délután sokat játszott Barkával. vagyis Barka inkább csak aludt. Pinci meg odakuporodott mellé egy mesekönyvvel és mondta mondta :) meg simi, meg puszi, elég cukkerek együtt.
Elkészült Zsuzska mókusos sapkája. ráment néhány éjszaka. be kell látnom, napközben mostanság nincs kötögetés. remélem megérte annyit dolgozni vele. nekem a végső állapot eléggé tetszett. mert hogy volt közben sok ötlet, kétszer is visszabontottam, de végül olyan mókusos lett, amilyet csak tudtam. A következő egy koala lesz. Holnap elkezdem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...