2014. február 25., kedd

Palánták 3

Lássuk csak akkor:
Paradicsomok:
nőnek, nőnek, nem vagyok velük annyira megelégedve, mert szerintem nincs olyan jó helyük, mert nem közvetlenül felülről kapnak fényt és ezért összevissza nyújtózkodnak érte, de lassan úgyis átültetem őket,és akkor majd helyrejönnek kicsit tán. de már a legtöbbnek 2 pár valódi levele van. a balkon típusúak fajtájukhoz híven tömörebbek, tömzsibbet,és kicsit lassabba is fejlődnek, de egészségesnek tűnik mind. ma kaptak egy kis kamillateát az öntözővizükhöz fertőtlenítésképp. találtam még pár szem különlegesen bőtermőnek ígért fajtából magot, amit még tavaly rendeltem. áztak egy napot kamillateában, ma elvetettem őket a bazsalikomok mellé, 6 darabot. elfogyott a palántaföldem, ezért nem külön. meg mondjuk az ablakpárkányon sincs nagyon több hely. remélhetőleg holnap megérkezik a rendelésem, vettem rendes szaporítótálcákat, meg palántaföldet, úgyhogy újult erővel kezdhetek bele megint.



Bazsalikomok: egyelőre ezek is csak nyúlnak a fény felé sziklevelesen, de azért jól keznek. most olyan 3-4 centisek lehetnek.



Gyökerezni vágyók: végre beindultam. az egyik dísz somon most látszik, hogy már nőnek a gyökerei, felrepedt a kérek, és kis kidudorodások is vannak rajta. a könnyezőpálma is nekiindult, és levele is nő, viszont a cserszömörce csak leveleket hajtott... nem baj, még ráér.



a menta és a snidling öt napja vetődtek, de még nem mutatkoznak.

ma mángold és rebarbara is került kísérletképpen a földbe palánta gyanánt. csak kísérlet, amúgy is tavalyi magok, nem tudom mennyire bírják.

Ez meg csak érdekes dísz, és jó nézni, ahogy látom, hogy alul felül nő, meg mi történik vele napról napra:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...