2014. november 13., csütörtök

33 meg a sálam

A 33ról igazából csak annyit, hogy ez már az! :) azaz vészesen közeleg a kétgyerekes anyukaság, csakúgy, mint a vizsgaidőszak, meg a karácsony, és Pinci második szülinapja, meg úgy egyáltalán. A december mindig nagyon sűrű. mi még tudjuk sűríteni. Növesztem a  hasam. Pincihez képest szerintem jobban, róla 35 hetes fotó van, majd azzal összehasonlítom, ha odaértem. a kicsike jól van, kicsit néha kivehetné a sarkát, öklét, (mikormit) a bordáim közül, de egyébként viszonylag kényelmesen megvagyunk még egyben.



őszi kép slagokkal hálózva
Ennek örömére, meg azért, mert Pincinek már annyi kötött holmija van, hogy nem győzi leszedni magáról, most magamnak kötöttem sálat. meg mert fonal is sok van, főleg maradékok, ezzel meg fogytak. A minta végtelenül egyszerű, és gyorsan kész it lettem vele, aztán hordtam pár napig úgy, hogy még lógtak belőle a fonalvégek, aztán erőt vettem magamon és befejeztem. talán ez az első, amit magamnak csináltam, el is készült, és hordom is. büszke is vagyok magamra, mert még néhány dicséretet is begyűjtöttem, pedig nem is tudták, hogy én követtem el :)




Sőt, egyszer a vonaton, reggel, iskolába menet, a jegyvizsgáló hölgy nem volt kíváncsi a jegyemre, csak a kötésmintára. egészen meghatódtam. általában nagyon nagyon furcsán néznek rám, mikor kötögetek a vonaton, vagy a villamoson, és közben még nem is múltam el 60, dehát... nem ismerkedni akarok, azt gondolnak rólam, amit akarnak  :) 



Pihepuha, nagy, színes, kb mindenhez illik, és ha valami  baja lesz, 3 nap alatt pótolható :)

Szóval a minta így a végére, ha valakit érdekel. 

a zöld fonal neve Relax, főleg gyapjú, egy kevés műszállal keverve a moshatóság kedvéért, a többi mind mind maradék, a legváltozatosabb alapanyagokból és vastagságban. ettől klassz.

8 mm es körkötőtűvel csináltam. felszedtem 180 szemet, és körben folytattam. a minta a világ legegyszerűbbje, egy sima szem, egy fordított szem... és így tovább, körbe körbe. a kör elejét érdemes megjelölni, hogy mindig ugyanott lehessen színt váltani. jelen esetben 3 kör van a zöld színből, és utána 1 másmilyen. megint 3 zöld, megint 1 másmilyen. 
mikor elég szélesnek éreztem, akkor szépen lezártam a szemeket. azt 9 mm essel csináltam, nehogy túl szoros legyen, az kicsit elrontotta volna. aztán ennyi. el kell rejteni a kilógó szálakat, és kész is. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...