2014. február 6., csütörtök

2 kutya+Pinci séta

Na az egy érdekes rész volt. elhatároztam, hogy elmegyek a szomszédba tejért, hogy készülhessen még joghurt, mivel az előző másfél litert 2 nap alatt eltüntettük. Barkát nem zárhatom be a házba, mert attól bekattan, és mindent tönkretesz, széttép, szétrág, amit csak talál. gondoltam, akkor kint hagyom Bodzával, már úgyis eléggé elvannak együtt. igen ám, de 10 méter után utánam jött. nem köthetem meg őket, mert féltem, hogy összevissza tekerik egymást, és baleset lesz. azt nem lehet, hogy őt elviszem, Bodza meg marad, mert akkor ő is utánunk jön egyszer csak. egyetlen megoldásnak az tűnt, hogy viszem mind a kettőt pórázon. na kár, hogy nem készül rólunk kép, ahogy két kutyával, pórázaikkal összetekerve, Pincóval a kezemben próbálom megtenni azt a 70 métert. Bodza húzott, Barka mindenfelé tekergett, Pinci meg sétálni akart, de többnyire csak állt, és mutogattam hogy hol ugatnak a szomszéd kutyák. Ami a tanulság: nagyon nagyon sürgősen meg kell tanítani Barkát az alap dolgokra. hogy mikor marad, mikor jön, hogy ül, hogy szépen sétál, bár az igazat megvallva, pórázon most szebben sétált mint Bodza. jött szépen a tempónkban mellettem. De holnaptól kiképzés van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...