2014. június 29., vasárnap

Intenzív kézápolás meg ilyenek

Semmi különös, csak az a bizonyos gyanús csönd. minden szülő ismeri :) Ebédet főztem volna. nagy kihívás egyébként, sosincs kész időben. de akkor nagyon büszke voltam, Pinci csendben játszott a szobánkban,
gondoltam nagyon rosszat nem csinálhat, igyekszem a főzéssel, úgy sem tart sokáig a csend. aztán kimentem a kertbe hagymáért, mire visszajöttem, még mindig csend. na ez már tényleg fura volt. na hát, tudjátok van az a nagy doboz nivea krém, ami olyan zsíros, hogy -nálunk legalábbis- csak tartalék, mert 3 napig csillogunk tőle. tök mindegy, kallódott egy szinte egész tégely a fiókban, abban a fiókban, amit szerintem még nem ért el eddig... na most elérte. és a zseniális gyermeki agya tudta, hogy kézkrém, és helyesen is használta ilyen szempontból. az, hogy jutott a szőnyegre, az nem direkt volt, csak már nem fért el a kezén... ilyen volt:



És mint a képeken is látszik, nagyon bánja tettét, sűrűn elnézést kér, és segít takarítani... aha, persze. :)
Majd mindezek után próbálnám folytatni a főzést , de még mielőtt kész lenne, még egy cselt bevet, kezelésbe veszi a fonalaimat. hogy mi célból tartom őket épp a nappaliban, majd arról egy másik történetben. mozgalmas délelőtt volt, kigobozni a gyermeket ennyi fonal közül, élmény.


És igen, ezt a tettét is mélységesen bánja, cseppet sem kópé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...