2015. szeptember 22., kedd

Első önálló alkotás

Hát mert Pinci már ÓVODÁS :) trallala trallala
Olyan profi mint vártam, és én olyan büszke vagyok rá, hogy csak kicsit sírtam, mikor az első ottmaradós nap így kezdődött:
- Aja hova mész? - Haza, ebédet főzni, és utána jövök érted. Jó így? - jó - Kérek puszit!
kaptam puszit. aztán megérkezett Katinéni.
-Szia! Adsz anyának egy puszit?- már adtam 
majd sarkon fordult, és beviharzott a csoportba...
aztán azért egy óra múlva kicsit hiányozni kezdtem (állítólag), de másfél óra volt a teljes ott tartózkodás, úgyhogy azért csak kibírta. másnap már csak 5 percre hiányoztam, aztán haza sem akart jönni. csak azt az egyet nehezményezte, hogy nem gyurmázhat. mert mindig az udvaron voltak, mikor ő ment. no hát a héten kicsit már korábban vittem, és ma meg is történt a várva várt...


És gyurmázott. olyan büszkén mutatta délután a sünit... és raktam volna ki büszkeségemben báhová, hogy mindenki lássa, milyen ügyes, de a gyurmasüni mellette eszik, mellette alszik, és mivel elég sérülékeny, két kezével fogva viszi viszi, csigatempóban, nehogy megsérüljön, és hát igaza is van. és jártunkban keltünkben nekünk szegezi:
- néééézd, milyen aranyos süni! nagyon cuki? én csináltam. 
én meg olvadok, mert ő maga a nagyon cuki!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...