2014. október 2., csütörtök

Önálló, anyaálló, ellenálló...

Bevallom, én nagyon kíváncsian vártam, milyen lesz majd ez igazából. mikor lesz az én gyerekem dacosan önálló. Hát kezd azzá válni, és általában nagyon vicces.
Vannak varázsszavak, amiket sietés esetén nem szabad kiejteni. ilyen például a: Segítek, Anya segít, Add a kezed... és még rengeteg minden. ha netán tényleg sietni kell, talán jobb is csöndben maradni, mert elrontom. mert ezekre a gyors válasz: NE! RÉKA! És jellegzetes hessegető mozdulat is jár mellé. ha nem sietünk sehová, és azért rajta vagyok, hogy ne nagyon kelljen, inkább csak csendben figyelem, mi sül ki belőle, mikor egyedül vetkőzik... mikor már nagyon bele van gabalyodva a pulcsijába, és mozdítani sem bírja a kezeit meg a nyakát, akkor szokta engedni, hogy kiszabadítsam,


de például az autóból kiszállás művelete szerinte végtelen. a kezét fogni nem hagyja, viszont olyan magas a küszöb, hogy egyedül nem tud még róla lelépni, mert CSÖPP még. megpróbálja. nagyon sokszor. és még talán egyszer sem sikerült, mégis minden hazaérkezéskor megpróbálja, és az a vége, hogy 15- 17 perc eltelte után csak kiveszem. akkor eléggé méltatlankodik, dehát na...
de vannak nagyon cuki segítős részek is benne. a bölcsiben tanították neki kidobni a taknyos papír zsebkendőt. nem is csodálom. a bölcsiben mindig mindenki taknyos, a nénik szerintem egész nap csak orrot törölnek meg zsepit kidobnak. így a kidobás megtanítása a kicsiknek, nagyon nagy ötlet. mindenesetre Réka otthon előszeretettel gyakorolja. de szerencsére nem csak a zsepiket. ha rendrakásra szánom el magam néha, a legnagyobb segítség, képes 20-25 kört is futni a kukáig meg vissza. egyesével viszi, és nagyon élvezi. nekem jó, nem mintha én nem tudnám egybe kidobni a kidobni valót, de addig is elfoglalja magát, én meg tudok pakolni. Hatalmas ötlet. és közben nem rendetlenséget csinál. ritkaság. Szóval ez a dacosság egyelőre inkább érdekes, mint rossz.
vagyis... jut eszembe, tegnap a bölcsiben elvette a kocsikulcsot, engem meg visszatuszkolt az öltözőbe, és nem is jöhettem ki, csak az ajtón túlról figyelhettem, hogy bajlódik a lépcsővel EGYEDÜL. azt mondta egyedül megy haza autóval, anya meg marad a bölcsiben. azért nem gondoltam, hogy ez ilyen hamar bekövetkezik... <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...