2014. október 21., kedd

A Má és a Bá

Ősz közepétől tél végéig van mifelénk a legünnepesebb időszak. A legtöbb családtagunk téli, és a névnapok egy jó része is ide esik. Főleg ugye a gyerekek... És velük könnyebb dolgom van, nem annyira válogatósak,  egy aranyos állatkával általában tudok jó lenni náluk :) Most a legkisebb unokahúgom volt a soros. cicapárti.
kicsit elkéstem vele, úgyhogy valami egyszerű- szeretgetőst szerettem volna Neki. A fellelhető minták nagy része nem felelt meg az elvárásoknak, így saját ötlet alapján kezdtem neki (az ilyesmi még eddig nem volt túl sikeres) de ez most azt hiszem elég aranyos lett. Olyannyira meg vagyok elégedve magammal ( ...) hogy úgy érzem fejleszthető a dolog, már neki is álltam egy következő verziónak, amint postára adtam a kicsikének a névnapos csomagot.  Na persze majd akkor legyek megelégedve, ha ő is, remélem hamar megkapja, lehet, hogy jobban izgulok, mint ő :)
Persze Pinci, aki szerint ez egy "Má", eléggé ötmásodperc alatt befogadta az alvóállat-seregébe.
Néhány kép a vidám jószágról: ( a képek minőségéért kicsit bocs, de nem áll épp rendelkezésemre a technika)
A mintáját angolul tudóknak közzétettem itt http://www.ravelry.com/patterns/library/rezi-cat 






A másik új családtag egy báránynak öltözött baba eredetileg csöppnyi Annánknak készült, de elég nagy méretű, és nem is annyira pihepuha, mint amilyennek egy újszülött játékát elképezném, úgyhogy könnyen lehet, hogy Pinci csap le rá. Ugyan tudja, hogy Annáé, a "Bá" de azért szívesen vigyáz rá :) (na jó, igazából első adandó alkalommal lenyúlta, és betette az ágyába) bevallom, nekem naggyon tetszik, és viszonylag gyorsan el is készült, és attól, hogy olyan hosszúak a kezei, egy csomó minden cukiságot tud csinálni, nem csak egyféleképpen állni. (ez nem saját minta, de egyszer majd egy ilyen összetettebbnek is nekiugrom.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...