2014. szeptember 13., szombat

Ne fázzon a fülije...

mert már elég hirtelen ősz lett, és nem szívesen viszem ki reggelente a ködbe sapi nélkül. és még azért is, mert megengedi, hogy cofozzam a haját, és úgy annyira szép és aranyos, és nagylányos, de a selymes kis haja elég hamar kikócolódik a sapkától. így lett ez a fülmelegítő. nem lóg tőle a szemébe a haja, nem kócolja szét a coffiját, melegíti a fülét. és nagyon csini benne. a színét ő választotta :) 




igazából 2 bölcsis nap alatt elkészült, ami persze extra, hiszen mikor először hagytam ott néhány órára, nagyjából más dolgom sem volt. haza nem mertem jönni, hátha felhívnak, hogy nagyon kellek neki (persze nem). köröztem a bölcsőde körül zavarodottan, és kötögettem. :) ilyen sem lesz többet. már profi bölcsis, nekem meg rengeteg a dolgom. de mondjuk egy éjszaka alatt akkor is kész.

kiterítve

hátulról


a minta





gombos


Aranyos gombos a hátulja, ami persze az eleje is lehetne, de az Pincit zavarja.
Igazából magamnak is szeretnék egyet, de Pinci feje pont gyakorlóméretű. most hogy tudom, hogy szép, meg jó, biztosnem szúr, mert akkor Pinci azonnal lekapná a fejéről... most lesz nekem is :)


még blokkoltam is, mint a nagyon, hogy szép formája legyen. tényleg érdemes.
ha valaki szeretne hasonlót, bátran jelentkezzen!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...