2015. május 31., vasárnap

A végtelen takaró

Minden tisztelet azoknak az Anyukáknak, akik gyermekükkel otthon töltött időben alkotni tudnak... érdemben. Mármint szokták ajánlani, hogy vásároljunk WAHM termékeket, otthon dolgozó friss anyukáktól, támogassuk őket, és legyen is így. Meg gondoltam én is lehetnék WAHM. Merthogy egy csomó mindent tudok, meg próbálkozom, és kötök, meg horgolok, meg varrogatni is tudok, meg gyöngyözni, meg csomózni, meg annyi mindent kipróbáltam már, csak hát a munkatempó. Na annak demonstrálására mutatom meg most ezt a takarót.

Mikor Pincipocakos voltam, akkor tanultam meg horgolni. Akkor kezdtem ezt a takarót el, akkor még nem  nagyon ismertem a fonalakat, meg hogy hogy is kéne tűméretet választani, az egész kísérletnek indult, mert tetszett a  fonal, hogy olyan sok színben kapható, meg nem kell sok pénzt kiadni egy egy gombócért... aztán hát rájöttem, hogy kísérletnek egy kicsit nagy fába böktem a tűt, nem lesz ez kész egyhamar. de akkor már benne volt vagy 10 gombóc fonal, hát csak nem hagyom abba. hát abba nem hagytam, ez abban nyilvánult meg, hoy mikor Apjuk belelendült néha a rendrakásba, és kérdezte, hogy azt a színes kupacot felviheti e a padlásra, vagy mi az, és hol a helye, sértődötten rávágtam, hogy hagyja, ahol van, az épp készül. (van, hogy hónapokig nem történik vele semmi) 
Most megint elővettem. a 24. gombóc fonal megy bele. ez olcsó fonal, kb 600 ft/ gombóc. de mikor utána számolok... (ne mondjátok meg Apjuknak). Szóval inkább befejezem egyszer, legalább kárba ne menjen ez a drága drága próbálkozás, ami a horgolótudományommal egyidős... :) 






Szóval le a kalappal az otthon dolgozni tudó anyukák  előtt, akiknek kérdem én, mikor?? van erre idejük. Mit csinlálnak addig az Aprók? Az én Aprómat nagyjából le sem tudom tenni ébren- időben,  a kevésbé aprót le tudom, de hát ő sem az a fajta, aki alkotni hagy békén, és addig megértően, csendben eljátszik. az alvás meg minimál. Éjjel meg tanulok. Mondjuk talán ők nem. Itt lehet a kutya elásva. Mondjuk azt remélem, hogy ha egyszer lediplomázok, és a szabad időmet nem tanulással töltöm, akkor egyszer nekem is lesz időm, mondjuk addigra a lányok bölcsibe meg oviba mennek, én meg szépen dolgozni, úgyhogy megszűnik a WAHM nek levés lehetősége :) de tuti több időm lesz ennél. Tuti :)
A végtelen takaróról émg annyi jutott eszembe, hogy jó lenne, ha tényleg végtelen lehetne, akkor nem kellett volna ma hajnalban is elsomfordálnom egy pokrócért, mert Pinci megint elkommunizálta az enyémet, és még örülhettem, hogy az ágyba befértem... ej, valamit kéne kezdeni ezzel a kölökkel <3 Ja, tudom már miért engedtem be az ágyba. Úgy köszöntött, mikor megjelent, hogy: Szia Aja, megjött a Gyöngyvirágod :) . Na erre próbáljon valaki nemet mondani, vagy visszaküldeni az ágyába... Na ugye! erről ennyit! (Nagyon kellett koncentrálnom, hogy ne kacagjak hangosan.)
Egyébként közel 2 méter széles a kis takarócskám, 300 szemnyi. A fonal DROPS Paris, 100 % pamut. Eddig több, mint egy kiló... Az inspiráció, és a kiinduló minta tőle, mint már annyiszor:
http://attic24.typepad.com/weblog/ripple-blanket-know-how.html. Egyébként is ajánlom ezt a blogot, rengeteg aranyosság van rajta, benne.
Ja, éljen a vizsgaidőszak, és hajrá mindenkinek, aki hasonló cipőben jár!!! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...