2014. július 16., szerda

Strandolás bárhol

Mert hát azért meleg akad szerencsére erre mifelénk is. Pinci is érzi, és mászna bele a kutyaitatóba. Próbálom kiküszöbölni, megtöltöm kellemes vízzel a medencéjét, de pont még mindig inkább az itatót választja. hozom a fürdős játékokat, de a helyzet változatlan, a gyermek még mindig a kutya vizében, szegény Bodzánk meg néz szomorúan. Végül ötletes anyuka megtölti vízzel a lavórt, hátha majd az. IGEEEN, az! az végre a megfelelő méret. ekkor: fürdőbugyi, hogy megadjuk a módját, és a gyermek boldog, a kutya méginkább. 




Ezután a gyermek megunta, összevizezett mindent, vizesen meghempergőzött a veteményesben, hogy jó sáros legyen, majd jelentkezett, hogy megunta és éhes. ennek megfelelően megebédeltettem, majd lebirkóztam és aludni vittem... telt a nap tovább. este, mikor a veteményes locsolására került a sor, újra eszébe jutott, hogy ha már ez a galád anyja nem engedi, hogy a jéghideget fröcskölő  slag elé álljon, akkor... hogy is volt az délután? ott is hagyott, hadd locsoljak, jelezte, megkeresi a cicát... gyanús volt, honnan szedte az ötletet, hamarosan utána is néztem, mit forgat abban a túlokos fejében, biztos nem a cica érdekli...:

hát ezt találta ki

igen, cipőstül
igen, rettentően huncutul tud nézni

Persze pelusban, bodyban, és cipőben, a legnagyobb vigyorral. mi rosszat is mondhat ilyenkor a szülő... "Ejnye no. azért a cipődet levehetem?"- persze nem. Úgyhogy el is határoztam, hogy a legközelebbi családi szabadnapot a strandon töltjük. mégiscsak szegény gyermek azt hiszi, hogy ez már az.
Tegnap volt ez. Imádta. még a gyerek víz is kicsit nagy volt neki, de ritkán engedte, hogy fogjuk a kezét, inkább egyedöl vagánykodott, merült is néhányat, nagyon meglepődött, hogy elmerül, ha hátradől, vagy előre, nem úgy van az, mint otthon a fürdőkádban, de azért hamar belejött, csúszdázott, meg dobálhattuk, nagyon elvezte, 2 és fél órát töltött a vízben szinte megállás nélkül, egyszer egy negyed szendvics erejéig sikerült kicsalogatnom. igazi vagány! büszke vagyok rá nagyon. végül lila szájjal csak kihalásztuk záróra előtt 10 perccel :) de addigra olyan fáradt volt, hogy nem nagyon maradt ereje hisztizni. este rekordrövid altatással zártuk a napot!


<3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...