2014. április 10., csütörtök

Kissé ijesztő előnyúl

Tegnap este elkapott a "de régen horgoltam, meg amúgy is húsvét lesz". Próbálkoztam.az eredmény inkább ijesztő, mint kedves tavaszi dísz, ráadásul mikor Pincitől megkérdeztem, hogy milyen állat, egyből rávágta, hogy kutyus...
ennek ellenére azért ledobtam a fűbe a rémjószágot egy fotó erejéig, és nem erőltettem tovább az ez irányú kísérletezgetést, inkább egy kötött példányt tesztelgetek éppen, amit reményeim szerint még át is lehet öltöztetni néha, ha kötök neki ruhatárat. még nem tudom melyik rokonlánykát lepjem meg vele. ha nagyon jól sikerül, megtartom magamnak (majd azt mondom Pincié, én meg titokban öltöztetgetem... :))

A minta egyébként innen, és mint látszik, tudna aranyos is lenni...

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...